Bc. Marie Kopolovičová

Bakalářská práce

Datamining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů v rámci obchodního modelu společnosti

Data mining and its application for improving the efficiency of loyalty programs in business model
Anotace:
Věrnostní programy se stávají standardní součástí marketingové strategie většiny velkých firem. Hlavním důvodem bývá budování dobrých vztahů se zákazníky, zlepšení image značky, získání dat klientů pro zpřesnění nabídky. V dnešním světě většina důležitých záležitostí probíhá prostřednictvím výpočetní techniky. Moderní technologie zjednodušují ukládání velkého množství informací, které jsou základním …více
Abstract:
Loyalty programmes have become a standard part of the marketing strategy of most big companies. The main reason is the building of good relations with customers, to improve the brand image, to obtain the data of clients for the refinement of the offer. In today's world most important matters is carried out through computer technology. Modern technology simplify storing large amounts of information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní