Efektivita sponzoringu ve sportu handicapovaných v ČR – Pavel Janega
Pavel Janega
Master's thesis
Efektivita sponzoringu ve sportu handicapovaných v ČR
Effectiveness of sponsorship in handicapped sport in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá sponzoringem sportu handicapovaných v České republice se zaměřením na to, jaký vliv mají nezávislé proměnné (postoj ke sponzorovi, goodwill, zapojení fanoušků) na proměnnou závislou (nákupní záměry). V literární rešerší byl vymezen pojem sponzoring a spotřebitelské chování ve sportu, které dále rozvijí model psychologického kontinua. Výzkum je kvantitativní a tvoří jej dotazníkové …viacAbstract:
The thesis deals with sponsorship of handicapped sport in the Czech Republic, focusing on the influence of independent variables (attitude to sponsor, goodwill, involvement of fans) on the dependent variable (purchase intentions). The literary research defined the concept of sponsorship and consumer behaviour in sport, which will further develop the model of the psychological continuum. The research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82511
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
- Vedúci: Pavel Král
- Oponent: Stanislav Tripes
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82511
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza efektivity strategie sportovního sponzoringu Škoda Auto
Eliška Lichtenberková -
Využití sponzoringu v marketingové komunikaci organizace
Anna Marková -
Hodnocení efektivity sponzoringu velkých sportovních akcí
Andrea Procházková -
Hodnocení efektivity sponzoringu velkých sportovních akcí
Andrea Procházková -
Hodnocení efektivity sponzoringu velkých sportovních akcí
Andrea Procházková -
Hodnocení efektivity sponzoringu velkých sportovních akcí
Andrea Procházková -
Hodnocení efektivity sponzoringu velkých sportovních akcí
Andrea Procházková -
Dopad sponzoringu na efektivitu příspěvků na Instagramu
Erika Bartošová