Franchising jako podnikatelský záměr – Bc. Lucie KLUZÁKOVÁ
Bc. Lucie KLUZÁKOVÁ
Master's thesis
Franchising jako podnikatelský záměr
Franchising as a business plan
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zpracování plánu tuzemské expanze vybraného podniku prostřednictvím vytvoření franchisového řetězce. Před vlastním zpracováním franchisového plánu jsem na základě provedené literární rešerše připravila strukturu jednotlivých dokumentů franchisového balíku. Jako součást praktického výzkumu jsem provedla analýzu vnějšího prostředí podniku formou STEP analýzy a případové …viacAbstract:
The aim of this thesis is to propose the expansion plan of selected company through the creation of franchise chain. Before processing a franchise plan, I have prepared - based on a literature review - a structure of individual documents of the franchise package. As a part of practical research, I analyzed the external environment using STEP analysis as well as the case studies of one competitor, and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zverejniť od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLUZÁKOVÁ, Lucie. Franchising jako podnikatelský záměr. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Franchisový podnikatelský plán
Šárka Bartošíková -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
Robert Tóth -
Mezinárodní franchising - vstup německého podnikatelského subjektu na český trh
Zuzana Némethová -
Franchising – komparace koncepcí
Jan Sovadina -
Franchising - možná forma spolupráce
Miroslav Kysilka -
Franchising jako způsob podnikání u vybrané obchodní společnosti
Ivo KOVÁŘ -
Franchising jako způsob podnikání u vybrané obchodní společnosti
Kateřina KNÍŽKOVÁ -
Franchising a jeho potenciál v cestovním ruchu
Vojtěch Harcuba
Názov
Vložil
Vložené
Práva