Iveta Fotr Hejtyková

Bakalářská práce

Obsahový marketing v digitálním prostředí

Content marketing in a digital environment.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá digitálním obsahovým marketingem, jeho nástroji a novým nástupem aplikací umělé inteligence, se kterými již některé agentury a společnosti pracují pro vytváření kvalitního obsahu v online komunikaci a také stále předsudky vůči umělé inteligenci. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a zaměřuje se na to, jak AI umělá inteligence může být efektivním …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with digital content marketing, its tools and the new advent of artificial intelligence applications that agencies and companies use to create quality content in online communication. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. It focuses on how AI can be an effective tool for content marketing in today's digital age for businesses as well as small …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.