Obsahový marketing v digitálním prostředí – Iveta Fotr Hejtyková
Iveta Fotr Hejtyková
Bakalářská práce
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Content marketing in a digital environment.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá digitálním obsahovým marketingem, jeho nástroji a novým nástupem aplikací umělé inteligence, se kterými již některé agentury a společnosti pracují pro vytváření kvalitního obsahu v online komunikaci a také stále předsudky vůči umělé inteligenci. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a zaměřuje se na to, jak AI umělá inteligence může být efektivním …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with digital content marketing, its tools and the new advent of artificial intelligence applications that agencies and companies use to create quality content in online communication. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. It focuses on how AI can be an effective tool for content marketing in today's digital age for businesses as well as small …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/t6pbk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Radim Zacios -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková