Iveta Fotr Hejtyková

Bachelor's thesis

Obsahový marketing v digitálním prostředí

Content marketing in a digital environment.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá digitálním obsahovým marketingem, jeho nástroji a novým nástupem aplikací umělé inteligence, se kterými již některé agentury a společnosti pracují pro vytváření kvalitního obsahu v online komunikaci a také stále předsudky vůči umělé inteligenci. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a zaměřuje se na to, jak AI umělá inteligence může být efektivním …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with digital content marketing, its tools and the new advent of artificial intelligence applications that agencies and companies use to create quality content in online communication. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. It focuses on how AI can be an effective tool for content marketing in today's digital age for businesses as well as small …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2024
  • Supervisor: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.