Bc. Yulia Zubenko

Diplomová práce

Rebranding and Marketing Communication

Rebranding and Marketing Communication
Anotace:
Rostoucí konkurence a neustálé aktualizace trhu vyžadují, aby společnosti přijaly nucená opatření ke změně svého obrazu. Jinými slovy, procesy, které se v systému řízení reklamy nazývají rebranding. Rebranding určuje vstup společnosti do nového segmentu trhu, zralosti společnosti nebo rychlého uvedení nového produktu na trh. Když kritéria úspěchu vzniklá v průběhu existence společnosti začínají zaostávat …více
Abstract:
Growing competition and constant market updates call for companies to take forced measures to change their image.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: MSc Mirela Moldoveanu

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication