Bc. Zuzana Viglaská

Diplomová práce

Politický marketing v mezinárodních vztazích

Political Marketing in International Relations
Abstract:
Political marketing is a dominant tool for achieving political objectives. Despite the fact that it has been linked to politics from time immemorial, the term political marketing itself was first used in 1956. It is a set of theories, methods, techniques and social procedures whose aim is to convince citizens to support a particular person, a group of people or a political entity. Entities active on …více
Abstract:
Slovensky: Politický marketing je dominantným nástrojom pri dosahovaní politických cieľov. Napriek tomu, že jeho existencia je so samotnou politikou spätá už od jej prvopočiatkov, tento pojem sa prvýkrát objavil až v roku 1956. Je to súbor teórií, metód, techník a sociálnych postupov, ktoré majú za cieľ presvedčiť občanov, aby podporili človeka, skupinu alebo politický subjekt. Subjekty pôsobiace na …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace