Bc. Katarína Štupáková

Diplomová práce

Využitie nástrojov personálneho marketingu pred a v priebehu hospodárskej krízy

The applied humen resource tools before andduring the economic crisis
Abstract:
This thesis concentrates to the usage of marketing tools in human resource area before and during the economic crisis started in late 2008, the detailed analysis of the tools, and their consequences to the operations of the companies. Based on the current optimistic mood of society we can assume that the economic crises is coming to its end and the economy has already started recovering; therefore …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou využívania marketingových nástrojov v personalistike pred a počas hospodárskej krízy, ktorá začala v roku 2008, ich analýzou a dopadom na fungovanie spoločnosti. S optimistickými predpokladmi sa môžeme domnievať, že hospodárska kríza pomaly končí a ekonomika sa z nej začína spamätávať, preto si myslím, že je vhodná chvíľa zhodnotiť rozdiely používania jednotlivých …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
  • Oponent: Ing. Gabriela Jakabová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance