Veronika HENYCHOVÁ

Diplomová práce

Využití myšlenkových map ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ ve 3. a 4. třídě ve vybraných školách litoměřického okresu.

Use of mapping maps in the teaching of the Czech language at primary school in grades 3 and 4 in selected schools in Litoměřice district.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím myšlenkových map ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ ve 3. a 4. třídě ve vybraných školách litoměřického okresu. Cílem je zjistit, kteří učitelé podle délky praxe častěji využívají myšlenkové mapy v hodinách českého jazyka. Tato práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a obsahuje klasifikace výukových metod, aktivizační metody a mentální mapování …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the use of thought maps in the teaching of the Czech language at the first grade of 3rd and 4th grade ZŠ in selected schools in Litoměřice district. The aim is to find out which teachers are more often using the mind maps in Czech lessons according to their length of practice. This work consists of two parts. The first part is theoretical and includes classification of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HENYCHOVÁ, Veronika. Využití myšlenkových map ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ ve 3. a 4. třídě ve vybraných školách litoměřického okresu.. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika