Veronika HENYCHOVÁ

Master's thesis

Využití myšlenkových map ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ ve 3. a 4. třídě ve vybraných školách litoměřického okresu.

Use of mapping maps in the teaching of the Czech language at primary school in grades 3 and 4 in selected schools in Litoměřice district.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím myšlenkových map ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ ve 3. a 4. třídě ve vybraných školách litoměřického okresu. Cílem je zjistit, kteří učitelé podle délky praxe častěji využívají myšlenkové mapy v hodinách českého jazyka. Tato práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a obsahuje klasifikace výukových metod, aktivizační metody a mentální mapování …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the use of thought maps in the teaching of the Czech language at the first grade of 3rd and 4th grade ZŠ in selected schools in Litoměřice district. The aim is to find out which teachers are more often using the mind maps in Czech lessons according to their length of practice. This work consists of two parts. The first part is theoretical and includes classification of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HENYCHOVÁ, Veronika. Využití myšlenkových map ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ ve 3. a 4. třídě ve vybraných školách litoměřického okresu.. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching for Primary Schools - Special Pedagogy