Barbora LANKOVÁ

Master's thesis

Úroveň metakognitivního monitorování v závislosti na realizovaném kurikulu

Level of metacognitive development according to implemented curriculum
Anotácia:
Hlavními tématy této diplomové práce jsou metakognitivní monitorování, porozumění čtenému a Daltonský plán. Ústředním cílem je zjistit, zdali má realizované kurikulum vliv na úroveň metakognitivního monitorování a čtení s porozuměním. V první, teoretické, části se čtenář seznámí s důležitostí mezinárodních srovnávacích testů, čtenářskou gramotností, s pojetím pojmu metakognice, především v kontextu …viac
Abstract:
Main topics of this thesis are Metacognitive monitoring, reading comprehension, and Dalton plan. The fundamental objective is to ascertain, whether the proclaimed curriculum affects the level of Metacognitive monitoring and reading comprehension. In the first, theoretical part the importance of international comparative tests, reading comprehension, the definition of the term "Metacognition" particularly …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LANKOVÁ, Barbora. Úroveň metakognitivního monitorování v závislosti na realizovaném kurikulu. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching for Primary School

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.