Valeriia Klimenko
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích
Marketing on social networks
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské prací je optimalizace kampaně kosmetického salonu na Instagram. Teoretickým základem této práce je vědecký výzkum ekonomů a obchodníků věnovaný problémům chování spotřebitelů, vývoji sociálních médií a strategiím marketingového obsahu. V praktické části je teorie aplikována na zkoumaný kosmetický salon Řasy v Praze. Tato část bakalářské práce se skládá z vyvinutí nového vizuálního …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to optimize the beauty salon campaign on Instagram. The theoretical basis of this work was the scientific research of economists and marketers devoted to the problems of consumer behavior, the development of social media and marketing content strategies. In the practical part, the theory is applied to the beauty salon under study, «Rasy v Praze». This part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
- Oponent: Michal Chocholoušek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Social media marketing
Tatiana Vatrushkina -
MÉDIA A EXPERIMENT
Natálie NOVÁKOVÁ -
Autorská kniha - experiment - koncept - kniha jako artefakt - současný knižní projekt
Markéta Škopová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
8. 12. 2022
Mach, J.
8. 12. 2022