Vliv hry v edukaci žáků s LMD – Mgr. Marcela Pavlíčková
Mgr. Marcela Pavlíčková
Bakalářská práce
Vliv hry v edukaci žáků s LMD
Anotace:
MASARYKOVA UNIVERZITA PEDAGOGICKÁ FAKULTA KATEDRA SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY ANOTACE Poet stran: 45 Štroblová Marcela: Využití hry v edukaci žák s lehkou mozkovou dysfunkcí Bakaláská práce pojednává o žácích s lehkou mozkovou dysfunkcí, jejich edukaci a zalenní do bžného výchovn-vzdlávacího procesu. Pi tom využívá odlišných výchovn vzdlávacích metod, než u ostatních dtí. Zamila jsem se na využití her ve …víceAbstract:
Štroblová Marcela: Use of game as an educational instrument for pupils with Minimal Brain Dysfunction The bachelor's thesis takes aim at the pupils handicapped with Minimal Brain Dysfunction and their incorporation into regular educational process. I look at the scale of various educational methods, which can help them to overcome their handicap I focus especially the usage of games as an educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xhs2p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2006
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Interpretace spontánního dětského výtvarného projevu z hlediska psychologického výkladu symbolů
Veronika Hamplová -
Volba profesního zaměření jedinců s lehkou mozkovou dysfunkcí
Helena Jelínková -
Hodnocení zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 6. až 9. tříd ZŠ Krupka.
Tomáš HRABÁNEK -
Hodnocení zdravotně orientované zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 3.až 5. tříd ZŠ Krupka
Marek CERMAN -
Žák s lehkou mozkovou dysfunkcí v systému středoškolského vzdělávání
Jana Znamínková -
Možnosti integrace žákyně s diagnostikovanou lehkou mozkovou dysfunkcí
Pavlína Jurajdová -
Výchova a vzdělávání dětí s lehkou mozkovou dysfunkcí v předškolním věku
Petra Kratochvílová -
Dítě s lehkou mozkovou dysfunkcí ve vztahu rodina a školní zařízení v průběhu životní etapy věku 6-15 let
Lenka Haláčová