Ing. Miroslav Ulrich

Diplomová práce

Marketingový mix společnosti SOLVIT, s.r.o.

Marketing mix of the company SOLVIT, s.r.o.
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je provedení situační analýzy společnosti SOLVIT, s.r.o. a návrh potenciálních zlepšení pro danou společnost, s vyhodnocením jejich očekávaného dopadu na společnost, která působí v agrobyznysu. První kapitola je věnována teoretickým poznatkům. Následující kapitola je věnována charakteristice zemědělství, respektive agrobyznysu a postavení zemědělců v něm. Ve třetí kapitole …více
Abstract:
The subject ot this thesis is the situation analysis of the company SOLVIT, s.r.o. and proposing suggestions for potential improvements for the company. The suggestions shall include also assessment of their expected impact on the company which is active in the agribusiness. Chapter 1 focuses on theoretical models. Following chapter focuses on the characteristics of the agriculture and/or agribusiness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ulrich, Miroslav. Marketingový mix společnosti SOLVIT, s.r.o.. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní