Jakub Rudel

Bachelor's thesis

Implementace značky Alpina na český trh s outdoor obuví

Implementation of alpina brand to the czech outdoor shoes market
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat český trh s outdoor obuví. Bakalářská práce je zaměřena na srovnání vnímání loajality ke značce Alpina a vybraných konkurenčních značek vymezené skupiny spotřebitelů nakupující outdoorovou obuv. Společnost Alpina projevila zájem o vstup na český trh s portfoliem jejich produktů právě pro vysokohorskou turistiku, trekking a outdoor. V teoretické části …more
Abstract:
The main aim of this thesis is to analyze the Czech outdoor footwear market .The thesis is focused on the comparison of the perception of loyalty for Alpina brand and selected competing brands of defined consumers' group buying outdoor footwear. Alpine has shown interest in entering the Czech market with a portfolio of products for tourism, trekking and outdoor. In the theoretical part are mentioned …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2013
  • Supervisor: David Říha
  • Reader: Tomáš Poucha

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35984