David Baše

Bakalářská práce

Strategický marketing společnosti ADBA, s. r. o.

Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je strategický marketing společ-nosti ADBA, s. r. o. Zkoumá fungování společnosti a její postave-ní na trhu. Cílem bakalářské práce je na základě analýz určit současné postavení firmy na trhu a doporučit změny vedoucí ke zlepšení pozice firmy v tržním prostředí v kontextu strategického marketingu. Hlavním přínosem práce tedy je zlepšení postavení společnosti ADBA s …více
Abstract:
The Bachelor’s thesis examines operations and strategic de-cisions made by the ADBA company and its place on the market. The aim of the Bachelor’s thesis is to analyse current position of the company on the market and suggest improvements and changes that will better the position of the company on the market and its competitiveness in context of strategic marketing. Main con-tribution of the Bachelor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/hmprk8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslových podniků