Analýza internetové marketingové komunikace firmy na B2B trhu – Helena Šňupíková
Helena Šňupíková
Bakalářská práce
Analýza internetové marketingové komunikace firmy na B2B trhu
Analysing Internet Marketing Communication of Company on the B2B Market
Anotace:
Práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací firmy na B2B trhu. Cílem bylo charakterizovat marketingovou komunikaci v internetovém prostředí se zaměřením na B2B trh a zároveň zanalyzovat současný stav marketingové komunikace na internetu společnosti ROSTRA s.r.o., která působí převážně v odvětví automobilového průmyslu. Pro tuto analýzu byly použity dvě metody sběru dat. Jednalo se o pozorování …víceAbstract:
This bachelor thesis is about internet marketing communication of company on the B2B market. The aim was to characterize the marketing communication in the on-line environment, with a focus on B2B market and analyze the current state of marketing communication on the internet of company ROSTRA Ltd. This company operates mostly in the automotive industry. Two methods of data collection were chosen for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102977
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Vojtěch Klézl
- Oponent: Pavlína Pawlasová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Internetová komunikace
Václav Jirák -
Internetová komunikace
Markéta Růžičková -
English Vulgarisms in internet communication/Anglické vulgarismy v internetové komunikaci
Vojtěch KŘÍŽ -
Internetová marketingová komunikace ve firmě zabývající se podporou finančních produktů na trhu
Barbora Kartáková -
Internetová komunikace
Andrea Krejčí -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Lukáš Schmied -
Communication strategies: English version of websites of logistics providers
Anna KHARAMAN