Max BLAŽEK

Bachelor's thesis

Nové trendy cestovního ruchu a marketingový průzkum geocachingu

New Trends in Tourism and Marketing Research of Geocaching
Abstract:
Mimo obecného přehledu nových trendů se teoretická část práce podrobněji zabývá geocachingem. Je popsána jeho historie, pravidla, podmínky atp. Tento podrobnější náhled na geocaching sloužil jako podklad k sestavení praktické části práce.V praktické části byl prostřednictvím ankety a dotazníkového šetření proveden výzkum mezi respondenty. Podstatou těchto šetření bylo naplnění primárních a sekundárních …more
Abstract:
Besides general overview of new trends theoretical part of thesis is detailed describe geocaching. It describes the history, rules, conditions, etc. This detailed view of geocaching was used as a basis to made practical part of thesis. In practical part through questionnaire and survey was realized research among respondents. The essence of the research will be filled with primary and secondary objectives …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BLAŽEK, Max. Nové trendy cestovního ruchu a marketingový průzkum geocachingu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe