Max BLAŽEK

Bakalářská práce

Nové trendy cestovního ruchu a marketingový průzkum geocachingu

New Trends in Tourism and Marketing Research of Geocaching
Anotace:
Mimo obecného přehledu nových trendů se teoretická část práce podrobněji zabývá geocachingem. Je popsána jeho historie, pravidla, podmínky atp. Tento podrobnější náhled na geocaching sloužil jako podklad k sestavení praktické části práce.V praktické části byl prostřednictvím ankety a dotazníkového šetření proveden výzkum mezi respondenty. Podstatou těchto šetření bylo naplnění primárních a sekundárních …více
Abstract:
Besides general overview of new trends theoretical part of thesis is detailed describe geocaching. It describes the history, rules, conditions, etc. This detailed view of geocaching was used as a basis to made practical part of thesis. In practical part through questionnaire and survey was realized research among respondents. The essence of the research will be filled with primary and secondary objectives …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BLAŽEK, Max. Nové trendy cestovního ruchu a marketingový průzkum geocachingu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe