Barbora Valášková
Master's thesis
Positioning značky Garden Gourmet
Brand Positioning Garden Gourmet
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou positioningu značky Garden Gourmet, kterou má ve svém portfoliu společnost Nestlé s.r.o. Cílem bylo zhodnotit positioning značky na základě vnímání spotřebitelů a vývoji trhu alternativních náhrad masa. Bylo zjištěno, že positioning značky je velmi dobře nastaven, nicméně byly navrženy změny a úpravy na základě výzkumu práce.Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of positioning the Garden Gourmet brand, which Nestlé s.r.o. has in its portfolio. The aim was to evaluate the positioning of the brand based on consumer perception and the development of the market for alternative meat substitutes. It was found that the positioning of the brand is very well set, however, changes and adjustments were proposed based on research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 2. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/81875
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2021
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Zuzana Magálová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81875
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Positioning as a Strategic Marketing Planning Tool
Markéta Lhotáková -
Positioning vybrané značky na českém trhu
Lea Bartáková -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková