Interaktivní vizualizace Zlína z konce 19. století – Pavla Dočkalová
Pavla Dočkalová
Bakalářská práce
Interaktivní vizualizace Zlína z konce 19. století
An Interactive Visualisation of Zlin From the Late 19th Century
Anotace:
Cílem této práce bylo navázat na práci, jejímž výstupem byl vytvořený 3D model Zlína v grafickém programu Blender. V tomto tématu byl vytvořený model převzat a převeden na interaktivní webovou vizualizaci, která umožňuje uživateli se v prostředí modelu pohybovat z pohledu první osoby. K vytvoření takové aplikace byl použit zásuvný modul pro grafický program Blender, který se jmenuje Blend4Web a který …víceAbstract:
The aim of this work was to build on the work of the output of the 3D model of Zlin in Blender graphics program. In this topic was the created model taken over and converted into interactive web visualization, allowing user to navigate from a first person perspective. To create such an application a plug-in for the Blender graphics program called Blend4Web was used to export 3D models to JSON and HTML5 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dočkalová, Pavla. Interaktivní vizualizace Zlína z konce 19. století. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender
Milan Slavík -
Prezentace firmy pomocí počítačové 3D grafiky
Dalibor Pandula -
Uplatnění 3D grafiky pro tvorbu grafických vizualizací
Michael Skřivánek -
Využití 3D grafiky v interiérovém designu
Tomáš Horáček -
Tvorba 3D virtuální prohlídky komerčního subjektu
Miroslav Šuba -
Tvorba a animace 3D charakteru a jeho integrace do reálné scény.
Pavol Donko -
Rozpoznávání obličejů s využitím technologií iFace SDK a IDKit Multimodal SDK
Matúš Pánik -
Mobile SDK for YSoft SafeQ print and scan management solution
Miriam Cabadajová