Petr BLAHA
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingu
New Trends in Marketing
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat současnou situaci na trhu ve vybrané firmě v oblasti nových trendů v marketingu. Na základě analýzy navrhnout aplikaci nových trendů marketingu ve firmě Vašeauta s.r.o., které povedou ke zvýšení atraktivity firmy z marketingového hlediska. Bakalářská práce je složena ze dvou hlavních částí. Teoretická část vysvětluje pojem marketing a současně seznamuje se základními …viacAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to analyze current market situation in chosen company in the area of new trend in marketing. Based on the analysis we will suggest application of new trends in the company Vašeauta s.r.o., which should lead the company to become more attractive from the marketing point of view. The Bachelor thesis consists of two main parts. The theoretical part explains the term …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Zverejniť od: 11. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLAHA, Petr. Nové trendy v marketingu. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Logistics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova