Předškolní vzdělávání v permakulturním pojetí – Hana Černá
Hana Černá
Bachelor's thesis
Předškolní vzdělávání v permakulturním pojetí
Preschool education in permaculture conception
Anotácia:
Bakalářská práce „Předškolní vzdělávání v permakulturním pojetí“ nastiňuje možnosti propojení institucionálního předškolního vzdělávání s permakulturou. Vychází na jedné straně ze Školského zákona a Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání platných na území České republiky a na straně druhé z definice permakultury podle Billa Mollisona a Davida Holmgrena, založené na permakulturní …viacAbstract:
Diploma thesis „Preschool education in permaculture conception“ outlines possibilities to connect the institutional preschool education with permaculture. On the one hand the thesis is based on the “Education Act” (Školský zákon) and on the “General Educational Program for Preschool Education” (Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání) and on the other hand on the definition of permaculture …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zsom6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2019
- Vedúci: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Lokální kultura jakožto nástroj trvale udržitelného systému měst
Zdeňka Valečková -
Principy Montessori pedagogiky v Montessori mateřské škole
Jana Šenkýřová -
Využití principů skautingu a integrované terénní výuky v předškolním vzdělávání
Veronika Nesrovnalová -
Využití principů muzikoterapie v předškolním vzdělávání
Pavlína Štěpánová -
Využití principů dramatické výchovy v předškolním vzdělávání
Kateřina Škubníková -
Metodika CLIL jako ukázka aplikace principů konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání
Nela Jurenová -
Využití principů hlasové výchovy v předškolním vzdělávání
Kateřina Měrková -
Komparace vzdělávání v Česku a v Irsku se zaměřením na předškolní vzdělávání
Ivana PAVLÍKOVÁ