Gabriela Lísková

Master's thesis

ICCA 2017 - kongres kongresů - a jeho marketingová kampaň "Bridge to Prague"

ICCA 2017 - congress of congresses - and its marketing campaign "Bridge to Prague"
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivnosti kampaně "Bridge to Prague". Tato kampaň byla zvolena jako hlavní komunikační nástroj pro 56. ročník kongresu ICCA 2017. K lepšímu pochopení hlavního cíle, je práce rozdělena do několika kapitol. První dvě kapitoly jsou teoretické z nichž první je věnována problematice kongresového cestovního ruchu a druhá vysvětluje oblast marketingu. Třetí …more
Abstract:
The main aim of this diploma thesis is to evaluate the effectiveness of the "Bridge to Prague" campaign. This campaign was chosen as the main communication tool for the 56th ICCA 2017 Congress. For a better understanding of the main goal, the thesis is divided into several chapters. The first two chapters are theoretical, the first is devoted to the issue of congress tourism and the second explains …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2019
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75323