Iva Zvěřinová

Bachelor's thesis

Symbolika barev a její role v marketingu

Symbolism of Colours and its Role in Marketing
Anotácia:
V teoretické části práce pojednává o významu barev a barevné symboliky ve vizuálních prvcích marketingu a marketingové komunikace. V aplikační části je na podkladě šetření zkoumána platnost dosavadních nálezů a teoretických doporučení pro užívání barev a barevnou symboliku. Výsledkem je ověření platnosti současného stavu poznání
Abstract:
is not available ...
 

Kľúčové slová

symbolika barva marketing
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2009
  • Vedúci: Pavel Štrach

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8204