Ing. Petra Peřtová

Bachelor's thesis

Reklama jako nástroj komunikace se zákazníky

Advertisement like instrument of communication with consumers
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám reklamou, která je jedním z hlavních nástrojů při komunikaci se zákazníky. První část teoreticko – metodologická se skládá ze čtyř kapitol. V první a druhé kapitole definuji základní pojmy a techniky v rámci marketingové komunikace. Zaměřuji se nejen na obecná pravidla marketingové komunikace, ale především na moderní, nové přístupy a poznatky. Ve třetí kapitole popisuji …more
Abstract:
In my Bachelor Thesis I deal with advertisement, which is one of the main tools of communication consumers. The theoretical – methodological consists of four chapters. In the first and second chapters I define the basic concepts and techniques in terms of marketing communication. I concentrate not only on common rules of marketing communication, but above all on modern, new of approaches and pieces …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Anna Kočová
  • Reader: Ing. Lucie Machuldová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní