Iveta HORÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový plán firmy Canada Pub
Marketing plan of the Canada Pub company
Abstract:
Tato bakalářská práce byla vytvořena za účelem sestavení marketingového plánu pro společnost Canada Pub s.r.o. Hlavním úkolem této práce byla analýza současné situace ve firmě a posléze navržení nových marketingových aktivit či komunikace. V teoretické části jsou popisovány pojmy marketing, marketingové filozofie, marketingový mix a marketingové komunikace. Nejrozsáhlejší část je věnována samotnému …moreAbstract:
This bachelor thesis was made to form a marketing plan for Canada Pub lnc. company. The main purpose of this thesis was the creation of the analysis of current situation in the company and then the suggestion of new marketing activities or communication. In theory I describe the terms such as marketing, marketing philosophy, marketing mix and marketing communications. The biggest part deals with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Accessible from:: 11. 12. 2009
Identifier:
13488
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORÁKOVÁ, Iveta. Marketingový plán firmy Canada Pub. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Návrh integrované marketingové komunikace nového pojistného produktu
Eliška Svobodová -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Adéla Pechánková -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Analýza marketingové komunikace společnosti Oxalis, spol. s r.o.
Tereza Miklová -
Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení
Simona Rožánková -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Pavlína Červenková