Iveta HORÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový plán firmy Canada Pub

Marketing plan of the Canada Pub company
Abstract:
Tato bakalářská práce byla vytvořena za účelem sestavení marketingového plánu pro společnost Canada Pub s.r.o. Hlavním úkolem této práce byla analýza současné situace ve firmě a posléze navržení nových marketingových aktivit či komunikace. V teoretické části jsou popisovány pojmy marketing, marketingové filozofie, marketingový mix a marketingové komunikace. Nejrozsáhlejší část je věnována samotnému …more
Abstract:
This bachelor thesis was made to form a marketing plan for Canada Pub lnc. company. The main purpose of this thesis was the creation of the analysis of current situation in the company and then the suggestion of new marketing activities or communication. In theory I describe the terms such as marketing, marketing philosophy, marketing mix and marketing communications. The biggest part deals with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Accessible from:: 11. 12. 2009
Identifier: 13488

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 1. 2010
  • Supervisor: Ing. Zdeněk Luňák

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HORÁKOVÁ, Iveta. Marketingový plán firmy Canada Pub. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.