Ing. Pavel JANEČKA

Diplomová práce

Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing

Strategy of tourism development in Podhostýnsko region with concentration on event marketing
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska. Analyzuje současný stav regionu, práci destinačních managementů a hledá potenciál k dalšímu rozvoji oblasti a zvýšení turistické atraktivity. Navržená strategie využívá možností moderního přístupu k tématu prostřednictvím marketingu zážitků. Návrhy realizace a naplnění čtyř hlavních strategických cílů jsou doplněny samostatným …více
Abstract:
The thesis deals with possibilities of tourism development in Podhostýnsko region. It recapitulates theoretical sources regarding tourism strategic development as well as the latest knowledges about event marketing. The analysis of present condition of the region and destination managements in basis for searching of potential for the region further development and improving of its tourist attractiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8419

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JANEČKA, Pavel. Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2018

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing