Marketingová komunikace vybrané společnosti – Bc. Katka Dyszkiewiczová
Bc. Katka Dyszkiewiczová
Master's thesis
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing communication of selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti Technické služby Karviná, a.s. a vytvoření návrhu pro zlepšení. Diplomová práce je složena z části teoretické a praktické. Obsahem teoretické části je popis marketingové komunikace a jejich nástrojů dle odborné literatury. Praktická část práce je tvořena třemi kapitolami. První se zabývá představením společnosti Technické služby …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of the company Technical Services Karviná, a.s. and to create a proposal for improvement. The thesis is composed in part of theoretical and practical. The content of the theoretical part is a description of the marketing communication and their tools according to the professional literature. The practical part of the work consists of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/rjtzq/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Reader: Ing. Zbyněk Gajdacz, MPA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DYSZKIEWICZOVÁ, Katka. \textit{Marketingová komunikace vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/hnqymt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová