Bc. Miroslav Horna

Bachelor's thesis

Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání

The importance of customer satisfaction survey to identity their needs, requirements and expectations
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na dokázání závislosti potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich spokojenosti. Cílem práce je zjisti dosavadní PPO zákazníků firmy Henkel ČR spol s.r.o. a zvolit návrh řešení, které povede k jejich uspokojení a posílení postavení na trhu.
Abstract:
Bachelor thesis is focuses on proving depending needs, requirements and expectations customers and their satisfaction. The objective is to find out the current PPO customers of the company Henkel ČR spol s.r.o. and choose design solutions that will lead to their satisfaction and increased strengthen market position.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2015
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní