Marketingové strategie řetězce Subway – Huu Tung Nguyen
Huu Tung Nguyen
Bakalářská práce
Marketingové strategie řetězce Subway
Marketing strategies of the SUBWAY fast food chain
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii řetězce Subway, jeho pozicí na trhu, zacílením na skupinu zákazníků a porovnáním národního a lokálního marketingu. Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení, které povede ke zvýšení povědomí o značce a růstu společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce se věnuje základům marketingu, jeho historii …víceAbstract:
This Bachelor's Thesis examines the marketing strategy of the SUBWAY restaurant chain, its market positioning, segmentation and targeting strategies and comparison between national and local marketing tactics. The aim of the Bachelor's Thesis is to make suggestions beneficial to improvements in brand awareness and growth of the company. Thesis is divided into two sections of theoretical part and practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50974
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Do Hai Linh
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50974
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská