Huu Tung Nguyen

Bakalářská práce

Marketingové strategie řetězce Subway

Marketing strategies of the SUBWAY fast food chain
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii řetězce Subway, jeho pozicí na trhu, zacílením na skupinu zákazníků a porovnáním národního a lokálního marketingu. Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení, které povede ke zvýšení povědomí o značce a růstu společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce se věnuje základům marketingu, jeho historii …více
Abstract:
This Bachelor's Thesis examines the marketing strategy of the SUBWAY restaurant chain, its market positioning, segmentation and targeting strategies and comparison between national and local marketing tactics. The aim of the Bachelor's Thesis is to make suggestions beneficial to improvements in brand awareness and growth of the company. Thesis is divided into two sections of theoretical part and practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Do Hai Linh

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50974