Využití metody strukturovaného učení ve vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra – Vladimíra Horáková
Vladimíra Horáková
Bakalářská práce
Využití metody strukturovaného učení ve vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra
Use of structured learning method in education of pupils with autism spectrum disorders
Anotace:
Práce je zaměřena na metodu strukturovaného učení u žáků s poruchou autistického spektra. Cílem je popsat využití této metody, její efektivitu na rozvoj v komunikaci u žáků s PAS.Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou část. V teoretické části popíši problematiku autismu, typy poruch autistického spektra, projevy a deficity u dětí s autismem, seznámím s metodami, které podporují rozvoj …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12864
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Radka Skorunková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Markéta Levínská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁKOVÁ, Vladimíra. \textit{Využití metody strukturovaného učení ve vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/hny3qi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
11. 6. 2021
Kohout, J.
11. 6. 2021