Daniel Hanák

Diplomová práce

Real-time Snow Deformation

Real-time Snow Deformation
Anotace:
Procedurální deformace terénu v počítačových hrách zůstává stále řešeným problémem. Interakce dynamických objektů, jako jsou například postavy a zvířata, s prostředím činí scénu mnohem živější. Tato práce představuje škálovatelnou techniku pro vykreslování sněhu v reálném čase implementovanou na grafické kartě pomocí compute shaderů a hardwarové teselace. Sníh je použitelný ve hrách s otevřeným světem …více
Abstract:
Procedural terrain deformation has remained an open problem in computer games. Having dynamic objects such as characters and animals interact with the environment makes the scene more immersive and alive. This thesis presents a scalable real-time snow rendering technique implemented on the GPU using compute shaders and hardware tessellation. The snow can be deformed by any dynamic object and has a …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Jan Byška, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Vizuální informatika / Vývoj počítačových her

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.