Daniel Hanák
Master's thesis
Real-time Snow Deformation
Real-time Snow Deformation
Anotácia:
Procedurální deformace terénu v počítačových hrách zůstává stále řešeným problémem. Interakce dynamických objektů, jako jsou například postavy a zvířata, s prostředím činí scénu mnohem živější. Tato práce představuje škálovatelnou techniku pro vykreslování sněhu v reálném čase implementovanou na grafické kartě pomocí compute shaderů a hardwarové teselace. Sníh je použitelný ve hrách s otevřeným světem …viacAbstract:
Procedural terrain deformation has remained an open problem in computer games. Having dynamic objects such as characters and animals interact with the environment makes the scene more immersive and alive. This thesis presents a scalable real-time snow rendering technique implemented on the GPU using compute shaders and hardware tessellation. The snow can be deformed by any dynamic object and has a …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m2v6i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jan Byška, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Visual informatics / Digital Game Development
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.