Analýza spotřebitelského chování při nákupu biopotravin – Marcela Čončková
Marcela Čončková
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování při nákupu biopotravin
Analysis of consumer behaviour
Anotácia:
Tato bakalářská práce přináší poznatky z analýzy spotřebitelského chování na trhu s biopotravinami. V teoretické části popisuje ekologické zemědělství, bioprodukty, biopotraviny a jejich certifikace, uvádí základní druhy chování spotřebitelů a faktory ovlivňující jejich chování. Praktická část využívá vlastního dotazníkového šetření, na základě kterého zjišťuje důvody, vedoucí spotřebitele k nákupu …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of consumer behaviour in organic food market. The theoretical part describes organic farming, organic products, organic food with certain certifications, identifies basic types of consumer's behaviour and the factors causing them. The empirical part provides the results of the consumer analysis based on the survey of consumers behaviour with spatial interests …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Lukáš Čechura, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
Citizens diplomacy, non-state actors and its influence in decision-making process in the framework of the EU
Ilim Abai uulu -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva
Názov
Vložil
Vložené
Práva