Mgr. Ondřej Filipovič

Diplomová práce

Odpovídá česká úprava klamavé reklamy textu a duchu evropských směrnic?

Is the Czech Regulation of Deceptive Advertising corresponding to the Text and Ideas of European Directives?
Anotace:
Cílem práce je srovnání České a Evropské úpravy v oblasti klamavé reklamy. Stručná pasáž v úvodu pojednává o obecné povaze směrnic. Pokračuje konkrétní úpravou obsaženou ve směrnici 2006/114/ES a směrnici 2005/29/ES. Následně se snaží najít podobné prvky regulace ve vnitrostátních zákonech. V závěru jsou uvedena vybraná rozhodnutí soudů, která se týkají oblasti nekalé soutěže, reklamy a ochrany spotřebitele …více
Abstract:
The object of this thesis is comparison of Czech and European regulation in the area of deceptive advertisement. Brief chapter at the beginning is about nature of directives in general. Then there’s more detailed look at Directive 2006/114/EC and Directive 2005/29/EC followed by searching for similarities in Czech national legislature. Decision-making practise of courts is mentioned to show some aspects …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 5. 2008
  • Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta