Bc. Gabriela Vaňková
Master's thesis
Rebranding KDU-ČSL: stranická reflexe
Rebranding of KDU-ČSL: A Partisan Reflection
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá rebrandingem politické strany KDU-ČSL z pohledu straníků. Po prohraných volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky, které se konaly v roce 2010, docházelo k postupné proměně strany, jež je v práci analyzována. V teoretické části je rozebírán branding a jeho složky, následně je představen výzkumný design. V další části práce je představena strana KDU-ČSL …moreAbstract:
This thesis discusses rebranding of the political party KDU-ČSL from the view of party members. After losing the elections to the Chamber of Deputies of the Czech Parliament, which took place in 2010, the party has undergone a gradual transformation, which is analyzed in this thesis. The theoretical part analyses branding and its components. Second part is dedicated to the methodology of the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/spll2/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Reader: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Political Science / Political Science
Theses on a related topic
-
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand analysis of Barefoot Wine
Valerie Cibulková -
Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara
Rusudan Gaprindashvili -
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
Dingyi Yu -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová