Rebranding KDU-ČSL: stranická reflexe – Bc. Gabriela Vaňková
Bc. Gabriela Vaňková
Master's thesis
Rebranding KDU-ČSL: stranická reflexe
Rebranding of KDU-ČSL: A Partisan Reflection
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá rebrandingem politické strany KDU-ČSL z pohledu straníků. Po prohraných volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky, které se konaly v roce 2010, docházelo k postupné proměně strany, jež je v práci analyzována. V teoretické části je rozebírán branding a jeho složky, následně je představen výzkumný design. V další části práce je představena strana KDU-ČSL …viacAbstract:
This thesis discusses rebranding of the political party KDU-ČSL from the view of party members. After losing the elections to the Chamber of Deputies of the Czech Parliament, which took place in 2010, the party has undergone a gradual transformation, which is analyzed in this thesis. The theoretical part analyses branding and its components. Second part is dedicated to the methodology of the research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/spll2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Political Science / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand analysis of Barefoot Wine
Valerie Cibulková -
Branding and Brand Strategy: The Case Study of Zara
Rusudan Gaprindashvili -
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
Dingyi Yu -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová