Formativní hodnocení ve vzdělávání pohledem rodičů žáků prvního stupně základního vzdělávání – Bc. Magdaléna Baklíková
Bc. Magdaléna Baklíková
Master's thesis
Formativní hodnocení ve vzdělávání pohledem rodičů žáků prvního stupně základního vzdělávání
Formative Assessment in the Educational Viewpoint of Parents of Primary School Pupils
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje tématu školního hodnocení, které svým působením může žáky v základním vzdělávání celoživotně ovlivnit. Práce se proto zaměřuje na formativní hodnocení, které používá místo jazyka posuzujícího jazyk popisný, a tím se snaží pozitivně ovlivňovat učební činnosti a výsledky žáků. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se věnuje školnímu hodnocení obecně …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the theme of school assessment, which can influence lifelong pupils of primary level of education. Therefore, the work focuses on formative assessment that uses descriptive language instead of assessing language and thus it tries to influence the teaching activities and the results of the pupils in a positive way. Theoretical part is divided into three chapters. The first …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAKLÍKOVÁ, Magdaléna. \textit{Formativní hodnocení ve vzdělávání pohledem rodičů žáků prvního stupně základního vzdělávání}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2018. Available from: https://theses.cz/id/homrly/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Baklíková, Magdaléna. Formativní hodnocení ve vzdělávání pohledem rodičů žáků prvního stupně základního vzdělávání. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Regulace exprese a funkce nádorového supresoru miR-34a u buněk s inaktivní formou TP53
Michal Kubík -
Studium struktury a funkce endolysinu z fága phi812 a jeho rekombinačních forem.
Kateřina Melková -
Občanské průkazy a portál občana – funkce a informovanost občanů
Vladimír Lekner -
Komunikační funkce a výpovědní formy reklamních sdělení
Jozefína EICHLEROVÁ -
Použití prostředků konativní funkce v současném makedonském jazyce ve srovnání s češtinou a chorvatštinou (formy a formule oslovování)
Michaela Kodytková -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Vliv hodnocení ve výtvarné výchově na projevy tvořivosti dítěte
Oldřiška Kolaříková -
Vliv hodnocení na žáky
Andrea Pjenčáková