Návrh na vylepšení komunikace společnosti LINET Group SE v ČR, Německu a USA – Katharina Asterová
Katharina Asterová
Bakalářská práce
Návrh na vylepšení komunikace společnosti LINET Group SE v ČR, Německu a USA
Proposal for improvements in communication of the company LINET Group SE in the Czech Republic, Germany and the United States of America.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout vylepšení marketingové komunikace společnosti LINET Group SE, a to pro tři různé trhy. Návrhy byly vyvozeny na základě teoretických podkladů a získaných dat z vlastního dotazníkového šetření. Práce je členěna do tří hlavních částí, z nichž první se zabývá teorií potřebnou pro následující části, druhá představením firmy společně s aplikovanými analýzami SWOT …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose improvements in marketing communication of the company LINET Group SE for three different markets. The suggestions are based on theoretical foundations and on the information retrieved from an own survey. The thesis is divided into three main parts, first of which is devoted to theory needed for the next parts, the second one introduces the company and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54606
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Adéla Vágnerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54606
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev