Tomáš Pasterňák

Diplomová práce

Návrh zavěšení přední nápravy závodního vozidla

Design of Racing Car Front Axle Suspension
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem zavěšení přední nápravy pro závodní vůz dle pravidel Formula Student 2017. Po teoretickém úvodu do problematiky následuje návrh kinematiky závěsů kol a kinematiky odpružení. Po krátkém zhodnocení výsledků, následuje vlastní konstrukční návrh a provedení napěťových a deformačních analýz.
Abstract:
Master´s thesis is dealing with the design of front axle of formula´s car according to the rules of Formula Student 2017. The theoretical introduction is followed by design of the suspension´s kinematic a damper´s kinematic. The short evaluation of my results is followed by the engineering design of the fornt axle and stress and deformation analysis.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Michal Richtář
  • Oponent: Martin Szlosek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Fakulta strojní

Magisterský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Dopravní technika a technologie