Rizika a přínosy influencer marketingu v České republice – Veronika Zedníková
Veronika Zedníková
Bachelor's thesis
Rizika a přínosy influencer marketingu v České republice
Risk and benefits of influencer marketing in the Czech Republic
Anotácia:
Zedníková, V. Přínosy a rizika influencer marketingu v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Cílem této bakalářské práce je pomocí kvalitativního výzkumu zhodnotit přínosy a rizika influencer marketingu v kontextu českého trhu a navrhnout doporučení pro firmy v České republice, které se s tímto typem marketingu teprve seznamují nebo mají jen omezené zkušenosti …viacAbstract:
Zednikova, V. Risk and benefits of influencer marketing in the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the benefits and risks of influencer marketing in the context of the Czech market through qualitative research and to propose recommendations for companies in the Czech Republic that are just beginning or have limited experience …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Soňa Kukučková, Ph.D.
- Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Virtuálni influenceri: analýza sociálnych sietí virtuálnej influencerky Bejby Blue
Tamara Garasová -
Virtuálni influenceri v marketingovej komunikácii
Nina Bubelínyová -
Influencer marketing ve světle a stínu teorie hyper-reality
Daria Gross -
Virtuálni influenceri v marketingovej komunikácii
Nina Bubelínyová -
AI v online marketingové komunikaci
Zuzana Srdínková -
Využití umělé inteligence v online marketingu
David Fenynec -
Ve spolupráci se Safer internet sociální sítě, bezpečnost dětí
Renáta Smutná -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina