Dopady sociálních sítí a využití v e-commerce – Thu Huong DAO
Thu Huong DAO
Bakalářská práce
Dopady sociálních sítí a využití v e-commerce
The impact of social media and its use in e-commerce
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze dopadů sociálních sítí v oblasti e-commerce, konkrétně na příkladu neziskové organizace Rabenštejnská 2020. Cílem je zjistit, jak jednotlivé platformy ovlivňují nákupní rozhodování uživatelů a jak lze jejich potenciál využít při plánování digitální komunikace. V praktické části bylo realizováno kvantitativní dotazníkové šetření, jehož výsledky jsou doplněny SWOT …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on analyzing the impact of social media in the field of e-commerce, specifically using the example of the non-profit organization Rabenštejnská 2020. The aim is to explore how individual platforms influence users' purchasing decisions and how their potential can be effectively utilized in digital communication planning. The practical part includes a quantitative questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DAO, Thu Huong. Dopady sociálních sítí a využití v e-commerce. České Budějovice, 2025. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Aplikace frameworku see-think-do-care pro franchisovou společnost
Nicola Dutková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Sociální sítě jako prodejní nástroj
Nikola Pinkavová -
Marketingové využití sociální sítě LinkedIn
Natália Denemarková -
Sociální sítě v ochraně obyvatelstva
Lukáš Konečný
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses hoyscw hoyscw/2
23. 4. 2025