Komunita jako vstupenka do života aneb reflexe zkušenosti se skupinovou terapií absolventů terapeutické komunity – Bc. Monika Hamplová
Bc. Monika Hamplová
Bachelor's thesis
Komunita jako vstupenka do života aneb reflexe zkušenosti se skupinovou terapií absolventů terapeutické komunity
Community as a ticket to life, or reflection on experience with group therapy graduates therapeutic community
Anotácia:
Bakalářská práce „Komunita jako vstupenka do života aneb reflexe zkušenosti se skupinovou terapií absolventů terapeutické komunity“ mapuje zažitou zkušenost absolventů terapeutické komunity ve skupinové terapii. Zabývá se vlivem skupinové terapie na osobnost jedince, jeho hodnotový systém, změnu postojů a pohledů na svět. Mimo jiné i životními změnami, které díky skupinové terapii u respondentů nastaly …viacAbstract:
The bachelor thesis "The community as a ticket to the life of reflection and experience with group therapy of absolvents of the therapeutic community" This describe the experience of absolvents of the therapeutic community in group therapy. It deals with the influence of group therapy for personality, value system, change of an attitude and views of the world. Among others, as well as lifestyle changes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bp9dp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedúci: Mgr. Veronika Nýdrlová
- Oponent: Mgr. Jan Buchta
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAMPLOVÁ, Monika. \textit{Komunita jako vstupenka do života aneb reflexe zkušenosti se skupinovou terapií absolventů terapeutické komunity}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/hp0obh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Education / Social and Free Time Education