Analýza komunikačních stylů obchodních zástupců ve vybraných odvětvích jako součást firemní kultury – Bc. Adam Jelínek
Bc. Adam Jelínek
Bachelor's thesis
Analýza komunikačních stylů obchodních zástupců ve vybraných odvětvích jako součást firemní kultury
Abstract:
Předmětem studia je analýza komunikačních dovedností obchodních zástupců. Komunikace je nejdůležitější schopností obchodního zástupce. Úspěšný obchodník musí ovládat komunikaci ve formě verbální i neverbální. Nezbytné je znát také obraty, které se při obchodním jednání používají. Velmi důležitá je také výborná znalost obchodního partnera. Na základě dotazníkového šetření, které proběhlo mezi odběrateli …moreAbstract:
The study is to analyze the communication skills of sales representatives. Communication is the most important capabilities of the agent. A successful trader must master communication in the form of verbal and nonverbal. Is also necessary to know the phrases that are used in business negotiations. Very important is also an excellent knowledge of the business partner. Based on the survey, which took …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/hr1hn/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2012
- Supervisor: Mgr. Petra Majerová
- Reader: Ing. Hana Mušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNEK, Adam. \textit{Analýza komunikačních stylů obchodních zástupců ve vybraných odvětvích jako součást firemní kultury}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2012. Available from: https://theses.cz/id/hp2wi7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza odměňování obchodních zástupců v business společnosti
Monika Stránská -
Analýza a návrh aplikací Business Inteligence ve vodárenských společnostech
Vojtěch Pitřinec -
Obchodní jednání – budoucnost našeho úspěchu?
Eva Imrichová -
Obchodní jednání ve společnosti TOS VARNSDORF, a. s.
Petra HANOUSKOVÁ -
Společenská pravidla při obchodním jednání v soudobé Číně
Vojtěch Onderka -
Neverbální komunikace při obchodním jednání
Dominik Voženílek -
Specifika marketingu, obchodního jednání a obchodního styku s Japonskem
Eva Vacková -
Faktory úspešného predaja a úspešnosť obchodných jednaní
Michal Kuľbak