Markéta ČUNÁTOVÁ

Diplomová práce

"Kdo jsem?" Rozvíjení komunikačních dovedností prostřednictvím výtvarné výchovy

Who am I? Development of communication skills through art lessons
Anotace:
Teoretická část představuje principy výtvarného směru artefiletiky při výuce výtvarné výchovy. Praktická část seznamuje s konkrétními aktivitami a s ohledem na děti se syndromem ADHD.
Abstract:
The theoretical part of this theses introduces current tendency in the art - artephiletics.The practical part introduces twelve activities including educational motives and key competences.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 4. 2009
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jitka Géringová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČUNÁTOVÁ, Markéta. "Kdo jsem?" Rozvíjení komunikačních dovedností prostřednictvím výtvarné výchovy. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 03. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciální zařízení

Práce na příbuzné téma