"Kdo jsem?" Rozvíjení komunikačních dovedností prostřednictvím výtvarné výchovy – Markéta ČUNÁTOVÁ
Markéta ČUNÁTOVÁ
Diplomová práce
"Kdo jsem?" Rozvíjení komunikačních dovedností prostřednictvím výtvarné výchovy
Who am I? Development of communication skills through art lessons
Anotace:
Teoretická část představuje principy výtvarného směru artefiletiky při výuce výtvarné výchovy. Praktická část seznamuje s konkrétními aktivitami a s ohledem na děti se syndromem ADHD.Abstract:
The theoretical part of this theses introduces current tendency in the art - artephiletics.The practical part introduces twelve activities including educational motives and key competences.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 4. 2009
- Vedoucí: doc. Mgr. Jitka Géringová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČUNÁTOVÁ, Markéta. \textit{''Kdo jsem?'' Rozvíjení komunikačních dovedností prostřednictvím výtvarné výchovy}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/hp37fn/.
Jak správně citovat práci
ČUNÁTOVÁ, Markéta. "Kdo jsem?" Rozvíjení komunikačních dovedností prostřednictvím výtvarné výchovy. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 03. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciální zařízení