Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj – Filip Vánik
Filip Vánik
Bakalářská práce
Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj
Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj
Anotace:
V mé závěrečné práci, která má název Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj, jsem se rozhodl zaměřit na marketingovou strategii Volby sládků. Výběr tohoto tématu není však náhodou, neboť jsem vycházel z pracovních zkušeností získaných právě ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a to konkrétně na oddělení trade marketing. Díky tomu jsem měl možnost zapojit se do program Volby sládků a detailně …víceAbstract:
In my final bachelor thesis titled as "Chosen Marketing Program of a Company Plzeňský Prazdroj," I have decided to focus on a marketing strategy of a program called "Brewers Choice." The choice of this topic is not a coincidence, since it is based on my professional experience acquired from a company Plzeňský Prazdroj in a department of trade marketing. Regarding this experience I had an opportunity …víceAbstract:
V mojej záverečnej práci, ktorá má názov Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj som sa rozhodol zamerať na marketingovú stratégiu Volby sládkov. Výber tejto témy nie je náhodný, pretože budem vychádzať z pracovných skúseností nadobudnutých v spoločnosti Plzeňský Prazdroj na oddelení trade marketingu. Vďaka tomu som mal možnosť sa zapojiť do chodu programu Volba sládkov a vidieť čo všetko …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79556
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79556
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie firmy Plzeňský Prazdroj, a. s.
Lucie Kohoutková -
Analýza marketingové strategie podniku
Eliška VYBÍRALOVÁ -
Marketingová strategie turistické destinace v Plzeňském kraji
Denisa Vaňková -
Marketingová strategie Integrované dopravy Plzeňska
Jiří Šabatka -
Marketingová strategie společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. na francouzském trhu
Alena Křečková -
Online marketingová strategie vybraného subjektu
Eliška Hronková -
Marketingová strategie podniku
Andrea Holá -
Strategie marketingové komunikace destinace cestovního ruchu
Lucie KOHOUTKOVÁ