BcA. Matěj Hrudička

Master's thesis

Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil

The Evolution of Camera Perspective in the Resident Evil Videogame Franchise
Anotácia:
Tato práce se zabývá vývojem kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil, která je zkoumána na třech dílech série. Analyzuje stylistické prvky typické pro každé kamerové řešení. Porovnáním zjišťuje hlavní klady a zápory každého řešení, jak vizuální zpracování her ovlivňuje budování napětí a překvapení a jak hráči komunikuje důležité informace.
Abstract:
This master's thesis deals with the evolution of camera perspective in the videogame series Resident Evil, researched on three games from the franchise. It analyzes stylistic elements typical for each camera style and compared them to deduct the pros and cons of each solution, how videogame visuals affect the building of tension and surprise and how they communicate vital information to the player …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Mgr. MgA. Jan Gogola

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hrudička, Matěj. Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil. Zlín, 2024. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Directing and Screenwriting

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.